Kto pyta, nie błądzi


Sprawdź, czy są tu informacje, których poszukujesz:

?

Jak przechowywać torty i monodesery?

W lodówce, w temperaturze od 4 do 8° C.

?

Jak podawać tort lodowy?

Najlepiej w temperaturze ok. −13 °C, krojąc na porcje gorącym nożem.

?

SKĄD WIEM, ŻE tort lodowy jest gotowy do podania?

Zrób test wykałaczką. Jeśli wchodzi bez problemu w bok tortu – jest gotowy do krojenia. W przeciwnym razie umieść tort na ok. 15 min w lodówce i powtórz test.

 

CZY WSZYSCY GOŚCIE ZAŁAPIĄ SIĘ NA TORT?


Tort
TORT O ŚREDNICY 14 CM

10-12 kawałków o wadze ok. 120 g

Tort
TORT O ŚREDNICY 18 CM

12-14 kawałków o wadze ok. 120 g

Tort
TORT O ŚREDNICY 22 CM

14-16 kawałków o wadze ok. 120 g

 

Jak zamawiać torty, desery i lody?


?

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w umówionym wcześniej terminie: w Baborowie, ul. Moniuszki 5 (Lodziarnia pod Orzechem) lub w Raciborzu, ul. Matejki 1 (Miś Cafe).

?

Jakie oferujecie metody płatności?

Płatności można dokonywać na dwa sposoby: płacąc przy odbiorze lub dokonując przelewu na konto do 3 dni po złożeniu zamówienia.

?

Czy istnieje minimalna kwota zamówienia?

Tak. Minimalna kwota zamówienia to 50 zł.

?

Jaki jest numer konta bankowego firmy?

Numer konta to: 65 1090 1766 0000 0001 4784 0182

Telefon

Zadzwoń: +48 723 746 789

Zamówienia najlepiej składać telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00.

Zegar

7 dni przed datą dostawy

Wyroby cukiernicze zamawiaj z wyprzedzeniem – ich przygotowanie wymaga czasu, bo każdy element wykonujemy od podstaw.

Odbiór

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty w Miś Cafe w Raciborzu lub w Lodziarni Pod Orzechem w Baborowie po ustaleniu szczegółów. Uwaga! Doliczamy koszt opakowania (2-5 zł)

 

 

?

Czy otrzymam potwierdzenie mojego zamówienia?

Tak. Po przyjęciu zamówienia wysyłamy potwierdzenie e-mailem. Wiadomość zawiera: kwotę zamówienia, szczegóły produktu/produktów i dostawy oraz termin realizacji.

?

Czy zamówienia są realizowane przez cały rok?

Nie. Dniami wolnymi od realizacji zamówień są: Nowy Rok, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny, Boże Ciało, Wszystkich Świętych, Boże Narodzenie (pierwszy i drugi dzień).

?

Jak mogę anulować zamówienie?

Klient może anulować zamówienie najpóźniej 7 dni przed terminem dostawy, drogą telefoniczną lub mailową. Jeżeli zamówienie jest opłacone, zwracamy całość wpłaty.

?

Czy otrzymam potwierdzenie anulowania zamówienia?

Tak. Po anulowaniu zamówienia przesyłamy do klienta drogą elektroniczną specjalne potwierdzenie.